22/11/10
Ha socials, parlem bàsicament de história, especialment ara ens hem centrat en la revolució francesa, per aixó el altre dia vam anar d'excusió, i aquesta excursió era tota sobre el que estem estudiant a socials, de l'excursió puc opiniar possitivament només hi ha un únic enconvenient, era el fred, per lo demés estaba bé , el únic que tot l'explicament de les màquines es va fer molt llarg i una mica pesat, i l'ho de la casa ho van explicar molt ràpid, totes les costums que tenien etc.. Després vam anar a unes mines, va ser la pat de l'excurió que més hem va agradar , l'únic que hem feia por, perqué hem recordaba a l'Internado una série.
I també ens van donar un treball per fer, encara que es una mica llarg i el tenim que entregar pel dilluns.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada