22/11/10
Avui ha ètica hem estat parlant sobre els patits que hi ha que defensa cadascú i una mica de casdascú per saber orientar-nos ja que farem un treball i el diumenge com tots sabem són les elecciones.
El Josep Maria que es el nostre tutor aquesta assignatura ens ha fet agafar apunts, la veritat que hem pensaba que aquest tema de política no l'entendria molt peró per ara sembla bastant fàcil, encara que es veritat que no se massa cosa.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada