19/11/10
Avui ha castellà hem fet un examen, del tema 2 i 3, el examèn no ha estat molt complicat , peró es una mica lios tot aquest tema de el sintagmas i tot aixó que implica aquest, el subjecte el verb etc..
Habitualment el divendres fent la lectura del llibre, peró ja hem finalitzat aquesta lectura i ja hem fet el treball. El llibre es diu Territorio Comanche.
