Matemàtiques

26/11/10

Ha matemátiques, hem estat corregint uns exercicis que teniem de deures.En David el nostre professor d'aquesta assignatura,ha passat a mirar els deures i com de costum qui no els fa té un negatiu, per sorts jo els he fet ja que no vui negatius.A matemàtiques no es l'ho i sempre hem costa entendre el que esta explicant, que si les equaciones de primer grau de segon grau ... Vaya lio! Hem fare un embolic.Aquesta assignatura mai se m'ha donat bé, així que ja n'hi estic d'ecostumbrada a no entendre-ho.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada