dijous, 23 de desembre del 2010

Pàgina principal

Jo crec que aquest blog es una bona manera d'expressar tot el que sentim o em sentit al llarg d'una classe.
Aquest blog ens serveix per poder en certa manera desfugar-nos sobre aquelles matèries obligatories o aquelles que hem triat, i tindrem que anar fet al llarg del curs.

Aquí hi deixare la la pàgina principal de l'Institut
http://alumnatsesdemasquefa.blogspot.com/2010/12/com-possar-neu-al-blog.html

dilluns, 20 de desembre del 2010