divendres, 26 de novembre del 2010

Matemàtiques

26/11/10

Ha matemàtiques, hem estat corregint uns exercicis que teniem de deures.En David el nostre professor d'aquesta assignatura,ha passat a mirar els deures i com de costum qui no els fa té un negatiu, per sorts jo els he fet ja que no vui negatius.A matemàtiques no es l'ho i sempre hem costa entendre el que esta explicant, que si les equaciones de primer grau de segon grau ... Vaya lio! Hem fare un embolic.Aquesta assignatura mai se m'ha donat bé, així que ja n'hi estic d'ecostumbrada a no entendre-ho.


19/11/10

Avui ha infórmatica ens hem dedicat a fer el blog, ja que pel dimarts cabe tots els alumnes de la classe tindriem que tenir-ho acabat per poder exposarlo davant de tota la classe. Per aixó el noestre professorat en Nicolau ens ha deixat una semana per poder acabar el blog correctament.
Al principi el blog m´ha costat una mica de entendre-ho peró enseguida he aprés a manejarlo fàcilment, ja que no es massa complicat, en aquesta classe e acabat uns gatges, com el mapa, la calculadora.. Encara que no m'ha donat temps d'acabarlo peró no passa res perqué l'acabaré a casa aquest cap de setmana.

Aqui podem veure el blog d'en Sergio de la meva classe, que ja ha finalitzat el blogg i m'ha deixat mostrar la seva pàgina.

dilluns, 22 de novembre del 2010

Biologia

22/11/10

Ha biologia aquests dies no m'entero casi res, ja que el tema que estem fent es de gènetica, pero en concret de fer problemes per saber els ulls del color que tenen cada persona el cabell,les enfermetat que hi ha etc..
Demá passat es l'examen i segur que el suspendré perqué les equiacions, i tot relacionat mab les matemàtiques no s'em donen bé.

Socials

22/11/10

Ha socials, parlem bàsicament de história, especialment ara ens hem centrat en la revolució francesa, per aixó el altre dia vam anar d'excusió, i aquesta excursió era tota sobre el que estem estudiant a socials, de l'excursió puc opiniar possitivament només hi ha un únic enconvenient, era el fred, per lo demés estaba bé , el únic que tot l'explicament de les màquines es va fer molt llarg i una mica pesat, i l'ho de la casa ho van explicar molt ràpid, totes les costums que tenien etc.. Després vam anar a unes mines, va ser la pat de l'excurió que més hem va agradar , l'únic que hem feia por, perqué hem recordaba a l'Internado una série.
I també ens van donar un treball per fer, encara que es una mica llarg i el tenim que entregar pel dilluns.

Ètica

22/11/10

Avui ha ètica hem estat parlant sobre els patits que hi ha que defensa cadascú i una mica de casdascú per saber orientar-nos ja que farem un treball i el diumenge com tots sabem són les elecciones.
El Josep Maria que es el nostre tutor aquesta assignatura ens ha fet agafar apunts, la veritat que hem pensaba que aquest tema de política no l'entendria molt peró per ara sembla bastant fàcil, encara que es veritat que no se massa cosa.

divendres, 19 de novembre del 2010

19/11/2010
Aquest dia hem fet lacrosse que es un esport rapid que consistei a marcar els maxims gols amb la manega de goma.



Aquí tenim un video de com jugar a lacrosse




Castellà

19/11/10

Avui ha castellà hem fet un examen, del tema 2 i 3, el examèn no ha estat molt complicat , peró es una mica lios tot aquest tema de el sintagmas i tot aixó que implica aquest, el subjecte el verb etc..
Habitualment el divendres fent la lectura del llibre, peró ja hem finalitzat aquesta lectura i ja  hem fet el treball. El llibre es diu Territorio Comanche.


Informàtica

19/11/10
Avui ha infórmatica ens hem dedicat a fer el blog, ja que pel dimarts cabe tots els alumnes de la classe tindriem que tenir-ho acabat per poder exposarlo davant de tota la classe. Per aixó el noestre professorat en Nicolau ens ha deixat una semana per poder acabar el blog correctament.
Al principi el blog m´ha costat una mica de entendre-ho peró enseguida he aprés a manejarlo fàcilment, ja que no es massa complicat, en aquesta classe e acabat uns gatges, com el mapa, la calculadora.. Encara que no m'ha donat temps d'acabarlo peró no passa res perqué l'acabaré a casa aquest cap de setmana.


http://unaltreperico.blogspot.com/

Aqui podem veure el blog d'en Sergio de la meva classe, que ja ha finalitzat el blogg i m'ha deixat mostrar la seva pàgina.

dimarts, 16 de novembre del 2010

Matematiques

16/11/10


Ha matemátiques, hem estat corregint uns exercicis que teniem de deures. En David el professor d'aquesta assignatura, ha passat a mirar els deures i com de costum qui no els fa té un negatiu, per sort jo els he fet ja que no vui cap negatiu. A matemàtiques no es l'ho meu i sempre hem costa entendre el que esta explicant, que si les equaciones de primer grau, de segon grau ... Vaya lio! Hem fare un embolic. Aquesta assignatura mai se m'ha donat bé, així que ja n'hi estic d'ecostumbrada a no entendre-ho.En aquesta classe hem estat fent equacions de segon grau i de primer grau perqué per la próxima classe tenim un examen i necessitem entendre-ho tothom.



En aquest video podrem veure com fer equacions de primer grau




En canvi en aquest video hi podrem veure equacions peró de segon grau