Matèries de l'Institut
divendres, 19 de novembre del 2010
19/11/2010
Aquest dia hem fet lacrosse que es un esport rapid que consistei a marcar els maxims gols amb la manega de goma.
Aquí tenim un video de com jugar a lacrosse
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada