dimarts, 16 de novembre del 2010

Matematiques

16/11/10


Ha matemátiques, hem estat corregint uns exercicis que teniem de deures. En David el professor d'aquesta assignatura, ha passat a mirar els deures i com de costum qui no els fa té un negatiu, per sort jo els he fet ja que no vui cap negatiu. A matemàtiques no es l'ho meu i sempre hem costa entendre el que esta explicant, que si les equaciones de primer grau, de segon grau ... Vaya lio! Hem fare un embolic. Aquesta assignatura mai se m'ha donat bé, així que ja n'hi estic d'ecostumbrada a no entendre-ho.En aquesta classe hem estat fent equacions de segon grau i de primer grau perqué per la próxima classe tenim un examen i necessitem entendre-ho tothom.



En aquest video podrem veure com fer equacions de primer grau




En canvi en aquest video hi podrem veure equacions peró de segon grau

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada