divendres, 26 de novembre del 2010

19/11/10

Avui ha infórmatica ens hem dedicat a fer el blog, ja que pel dimarts cabe tots els alumnes de la classe tindriem que tenir-ho acabat per poder exposarlo davant de tota la classe. Per aixó el noestre professorat en Nicolau ens ha deixat una semana per poder acabar el blog correctament.
Al principi el blog m´ha costat una mica de entendre-ho peró enseguida he aprés a manejarlo fàcilment, ja que no es massa complicat, en aquesta classe e acabat uns gatges, com el mapa, la calculadora.. Encara que no m'ha donat temps d'acabarlo peró no passa res perqué l'acabaré a casa aquest cap de setmana.

Aqui podem veure el blog d'en Sergio de la meva classe, que ja ha finalitzat el blogg i m'ha deixat mostrar la seva pàgina.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada