Jo crec que aquest blog es una bona manera d'expressar tot el que sentim o em sentit al llarg d'una classe.
Aquest blog ens serveix per poder en certa manera desfugar-nos sobre aquelles matèries obligatories o aquelles que hem triat, i tindrem que anar fet al llarg del curs.
Aquí hi deixare la la pàgina principal de l'Institut
http://alumnatsesdemasquefa.blogspot.com/2010/12/com-possar-neu-al-blog.html
Matèries de l'Institut
dijous, 23 de desembre del 2010
Pàgina principal
dilluns, 20 de desembre del 2010
divendres, 26 de novembre del 2010
Matemàtiques
26/11/10
Ha matemàtiques, hem estat corregint uns exercicis que teniem de deures.En David el nostre professor d'aquesta assignatura,ha passat a mirar els deures i com de costum qui no els fa té un negatiu, per sorts jo els he fet ja que no vui negatius.A matemàtiques no es l'ho i sempre hem costa entendre el que esta explicant, que si les equaciones de primer grau de segon grau ... Vaya lio! Hem fare un embolic.Aquesta assignatura mai se m'ha donat bé, així que ja n'hi estic d'ecostumbrada a no entendre-ho.
Ha matemàtiques, hem estat corregint uns exercicis que teniem de deures.En David el nostre professor d'aquesta assignatura,ha passat a mirar els deures i com de costum qui no els fa té un negatiu, per sorts jo els he fet ja que no vui negatius.A matemàtiques no es l'ho i sempre hem costa entendre el que esta explicant, que si les equaciones de primer grau de segon grau ... Vaya lio! Hem fare un embolic.Aquesta assignatura mai se m'ha donat bé, així que ja n'hi estic d'ecostumbrada a no entendre-ho.
19/11/10
Avui ha infórmatica ens hem dedicat a fer el blog, ja que pel dimarts cabe tots els alumnes de la classe tindriem que tenir-ho acabat per poder exposarlo davant de tota la classe. Per aixó el noestre professorat en Nicolau ens ha deixat una semana per poder acabar el blog correctament.
Al principi el blog m´ha costat una mica de entendre-ho peró enseguida he aprés a manejarlo fàcilment, ja que no es massa complicat, en aquesta classe e acabat uns gatges, com el mapa, la calculadora.. Encara que no m'ha donat temps d'acabarlo peró no passa res perqué l'acabaré a casa aquest cap de setmana.
Aqui podem veure el blog d'en Sergio de la meva classe, que ja ha finalitzat el blogg i m'ha deixat mostrar la seva pàgina.
Al principi el blog m´ha costat una mica de entendre-ho peró enseguida he aprés a manejarlo fàcilment, ja que no es massa complicat, en aquesta classe e acabat uns gatges, com el mapa, la calculadora.. Encara que no m'ha donat temps d'acabarlo peró no passa res perqué l'acabaré a casa aquest cap de setmana.
Aqui podem veure el blog d'en Sergio de la meva classe, que ja ha finalitzat el blogg i m'ha deixat mostrar la seva pàgina.
dilluns, 22 de novembre del 2010
Biologia
22/11/10
Ha biologia aquests dies no m'entero casi res, ja que el tema que estem fent es de gènetica, pero en concret de fer problemes per saber els ulls del color que tenen cada persona el cabell,les enfermetat que hi ha etc..
Demá passat es l'examen i segur que el suspendré perqué les equiacions, i tot relacionat mab les matemàtiques no s'em donen bé.
Socials
22/11/10
Ha socials, parlem bàsicament de história, especialment ara ens hem centrat en la revolució francesa, per aixó el altre dia vam anar d'excusió, i aquesta excursió era tota sobre el que estem estudiant a socials, de l'excursió puc opiniar possitivament només hi ha un únic enconvenient, era el fred, per lo demés estaba bé , el únic que tot l'explicament de les màquines es va fer molt llarg i una mica pesat, i l'ho de la casa ho van explicar molt ràpid, totes les costums que tenien etc.. Després vam anar a unes mines, va ser la pat de l'excurió que més hem va agradar , l'únic que hem feia por, perqué hem recordaba a l'Internado una série.
I també ens van donar un treball per fer, encara que es una mica llarg i el tenim que entregar pel dilluns.
Ètica
22/11/10
Avui ha ètica hem estat parlant sobre els patits que hi ha que defensa cadascú i una mica de casdascú per saber orientar-nos ja que farem un treball i el diumenge com tots sabem són les elecciones.
El Josep Maria que es el nostre tutor aquesta assignatura ens ha fet agafar apunts, la veritat que hem pensaba que aquest tema de política no l'entendria molt peró per ara sembla bastant fàcil, encara que es veritat que no se massa cosa.
Avui ha ètica hem estat parlant sobre els patits que hi ha que defensa cadascú i una mica de casdascú per saber orientar-nos ja que farem un treball i el diumenge com tots sabem són les elecciones.
El Josep Maria que es el nostre tutor aquesta assignatura ens ha fet agafar apunts, la veritat que hem pensaba que aquest tema de política no l'entendria molt peró per ara sembla bastant fàcil, encara que es veritat que no se massa cosa.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)