22/11/10
Ha biologia aquests dies no m'entero casi res, ja que el tema que estem fent es de gènetica, pero en concret de fer problemes per saber els ulls del color que tenen cada persona el cabell,les enfermetat que hi ha etc..
Demá passat es l'examen i segur que el suspendré perqué les equiacions, i tot relacionat mab les matemàtiques no s'em donen bé.